mynailart

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Cool Nail art :9

   
 
sandra

sandra

16 januari 2012 05:40

hejsan
fin blogg du har!!:) älskar nagel temat!
kicka gäran in hos mig, kram!

http://www.mittlivsomsandra.bloggplatsen.se

Madde, Olivia, Saga & Rebecka .......................

16 januari 2012 07:02

tack :D det ska jag göra :) Kram!

 
Alva

Alva

16 januari 2012 18:16

fin blogg!
Jag ska kolla in den fler gånger!

http://aalvaaa.bloggplatsen.se

Madde, Olivia, Saga & Rebecka .......................

19 januari 2012 07:48

Tack :) DSM :)

 
smilla

smilla

27 januari 2012 19:23

ska prova owo

http://juliasmilla.blogg.se

Madde, Olivia, Saga & Rebecka .......................

29 januari 2012 21:02

haha vad bra! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejsan bloggen!! :D Nu så har vi flyttat bloggen till mynailart.devote.se pga praktiska själ :D :D :D Hoppas ni fortfarande läser den! vi kommer också göra fler inlägg eftersom vi kan använda mobilen :)   Kram Madde, Olivia, Rebecka och Ella ...

hej hej :)  Igårkväll målade jag mina naglar. det var ganska lätt och blev skit coolt ;) såhär blev det:       1. Välj ut 2 eller fler nagellack som går i samma färgskala, typ ljusblå-blå-mörkblå ( I mitt fall vit-hudfärg- orange) 2....

Hej Hej :) Sorry att jag inte har bloggat på länge men ikväll kommer det ett inlägg + en nagelvideo senare :)  Under lovet har jag varit i Bangkok och där köpte jag några iphone skal och ganska många nagellack :D   Jag var på Beauty Mobile på...

Hej!    Idag så har jag målat några tippar som jag ska ha med mig på svenskan när jag ska redovisa på tisdag :)       På den första som det står love på som är onrage och lila så har jag använt:  orange : wet n wild 405 lila: sinful...

FÖRLÅT, vi vet att bloggen har varit död........ men nu ska vi börja blogg igen, vi sitter o målar emelies naglar här e ett par naglarna jag måla för ett par veckor sen hihi sen jag vet       Det va allt för nu, kmr snart ett inlägg till....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards