mynailart

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Frans manikyr & chanel naglar

Hejsan :) 


Idag så målade jag Olivias lösnaglar :)


1. Köp ett par lösnaglar på lindex eller på något annat ställe

2. Måla dem med ett glittrigt nagellack

3. Använd nagellim till att limma på dem


KLART! :)


     



Chanel naglar <3

 

Börja måla naglarna svarta

Måla guldiga ''c:een'' och som chanel loggan (använd bilden nedan)



Ha det så bra :)

//Olivia 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejsan bloggen!! :D Nu så har vi flyttat bloggen till mynailart.devote.se pga praktiska själ :D :D :D Hoppas ni fortfarande läser den! vi kommer också göra fler inlägg eftersom vi kan använda mobilen :)   Kram Madde, Olivia, Rebecka och Ella ...

hej hej :)  Igårkväll målade jag mina naglar. det var ganska lätt och blev skit coolt ;) såhär blev det:       1. Välj ut 2 eller fler nagellack som går i samma färgskala, typ ljusblå-blå-mörkblå ( I mitt fall vit-hudfärg- orange) 2....

Hej Hej :) Sorry att jag inte har bloggat på länge men ikväll kommer det ett inlägg + en nagelvideo senare :)  Under lovet har jag varit i Bangkok och där köpte jag några iphone skal och ganska många nagellack :D   Jag var på Beauty Mobile på...

Hej!    Idag så har jag målat några tippar som jag ska ha med mig på svenskan när jag ska redovisa på tisdag :)       På den första som det står love på som är onrage och lila så har jag använt:  orange : wet n wild 405 lila: sinful...

Ovido - Quiz & Flashcards