mynailart

Direktlänk till inlägg 19 december 2011

Enkla JULNAGLAR

Hej hej, här kmr ett inlägg om enkla tomte naglar ............. VI KMR GÖRA MÅNGA INLÄGG OM JUL O NYÅRS NAGLAR NU :D  


          hehe vet jag faila med ena lång fingret hehe


SÅ HÄR GÖR MAN:

1. måla naglarna beiga

2. måla ena halvan röd

3. måla ett vitt dträck mellan det röda och beiga( tunt sträck )

4. måla ögon (mun om du vill)

5. måla där uppe på naglen (vid nagelbandet typ) måla en vit boll , vi har inte gjort det på dom här bilderna

6. överlacka KLART


//Rebecka

 
 
visslarn

visslarn

30 december 2011 18:11

Fina :) Nagelblogg ..tippee :)

http://visslarn.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hejsan bloggen!! :D Nu så har vi flyttat bloggen till mynailart.devote.se pga praktiska själ :D :D :D Hoppas ni fortfarande läser den! vi kommer också göra fler inlägg eftersom vi kan använda mobilen :)   Kram Madde, Olivia, Rebecka och Ella ...

hej hej :)  Igårkväll målade jag mina naglar. det var ganska lätt och blev skit coolt ;) såhär blev det:       1. Välj ut 2 eller fler nagellack som går i samma färgskala, typ ljusblå-blå-mörkblå ( I mitt fall vit-hudfärg- orange) 2....

Hej Hej :) Sorry att jag inte har bloggat på länge men ikväll kommer det ett inlägg + en nagelvideo senare :)  Under lovet har jag varit i Bangkok och där köpte jag några iphone skal och ganska många nagellack :D   Jag var på Beauty Mobile på...

Hej!    Idag så har jag målat några tippar som jag ska ha med mig på svenskan när jag ska redovisa på tisdag :)       På den första som det står love på som är onrage och lila så har jag använt:  orange : wet n wild 405 lila: sinful...

Ovido - Quiz & Flashcards