mynailart

Alla inlägg under augusti 2011

JAGBESKREV HUR MAN GJORDE ROS NAGLARNA MEN DET KOM INTE UPP I BLOGGEN SÅ JAG SKRIVER DET IGEN HEHEHEHEH = VÅR DATOR HAR DAMP



  

  1. MÅLA RÖDA PRICKAR
  2. MÅLA MÖRK RÖDA STRÄCK I PRICKARNA
  3. MÅLA LJUSROSA STRÄCK I PRICKARNA
  4. SÄTT RÖTT GLITTER NAGELLACK PÅ PRICKARNA(DET ÄR INTE SÅ PÅ BILDEN MEN GJORDE DET SEN)
  5. MÅLA TUNNA MÖRKGRÖNA STRÄCK
  6. MÅLA SMÅ PRICKAR SOM TAGGAR
  7. MÅLA BLAD SEN DRAR DU EN TANDPETARE I MITTEN SÅ SER DET MEN VÄRKLIGHETSTROGET UT
  8. KLART

//R   

okej måla tippar till mig madde och saga(fast madde ville inte ha det då så jag måla hennes naglar istället ska be henne lägga upp hur jag gjorde och hur det blev  



okej jag hadde inte fottat men kan länka till youtube så ni vet her ni gör


 

DEN ÖVERSTA DEN ROSA SVARTA

  1. MÅLA DINA NAGLAR KNALLROSA
  2. MÅLA SVART GRAFITTI ÖVER
  3. KLART LÄTT VA  

DEN MÄLLERSTA MED BLOMMOR

ORKAR INTE FÖRKLARA  

  

BURBERRY NAILS

http://www.youtube.com/watch?v=8Q3ofo-dPbs KUNNE INTE HITTA DEN JAG KOLLA PÅ NÄR JAG MÅLA DOM MEN DEN HÄÄR VA HYFSAT LIK


DJURNAGLAR

http://www.youtube.com/watch?v=gFw5jAinrRQ 

VET JAG ORKA INTE GÖRA SVARTA RINGAR RUNT LEOPART FLÄCKARNA


  























FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT för jag inte har bloggat på jättelänge skolan har precis börjat så jag har inte pallat

Jag ska visa hur man gör

  1. måla dina naglar vita   2. skriv 321 och gör en bomb jag gjode detta med 2-way pennor man kan och så göra det med pensel elr tandpetare tror jag hehe   (ANDRA HANDEN)

1.måla den vit

2.gör mitten av sprängningen typ tagit lägst ut och med gult i mitten

  3. fyll i orange runt det gula

4. sen rött runt det oranga

 5. skriv BOOM med svart

KLART

//R

Hej hej ja sorry att jag inte har gjort ett inlägg på en vecka men har "typ" inte haft tid lägger in naglarna jag måla förra gången och denna

Håller på att måla mina naglar kommer bilder hur man kör idag (om jag hinner) om inte img   //REBECKA (MADDE SNART FÅR JU DU GÖRA ETT INLÄGG OXÅ  )


Rubriken säger allt.........

ja typ i onsdags så va vi i stan och då köpte jag två nya nagellack ett vitt för det behövde jag värkligen för mitt förra tog slut, sen ett brunt jag tänkte madde har ju ett och jag tyckte det va fint  

    det va allt för tillfället så bye bye   //REBECKA

Igår måla jag och saga , maddes naglar (jag måla polkagris naglarna )

     SKRIVET AV: REBECKA

     igår badade vi i poolen så vi var tvgna att måla om naglarna på mig (rebbe)! ni ser inlägget ovanför    

Vi ses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards